Arkadaşlar bebeğim 25 haftalik doğdu kronolojik yaşı 8.5 aylık ama düzeltilmiş yaşı 5.5 aylık 2 kiloyla taburcu ettiler hem anne sütü hem mamayla beslendi ilk zamanlar. Simdi ise tamamen mamayla besleniyor aralikta doğması gerekiyordu gelisimini kilo boy kafa çevresi her şeyi 5 Aralık dogumlu güne göre hesaplanıyor. Bebeğim daha dün tartildi kilosu 5300 boyu 59 cm 5.5 aylık bir bebeğe göre zayıf ve kısa olduğunu düşünüyorum bu ay 1 kilo bile almamis aksine zayiflamis dış falanda çıkartıyor mama degisikligide oldu hadi ondandir dedim ama onu geçtim 4.5 aydır evde ala ala 3300 gram almış en son takacağım kilo meselsine takildim yani cokda üzüldüm hiç gelismedi çocuk ek gıdadan sonra bi fayda olur mu sizce?