Benim kızım da 10 aylık memeyi çok az alıyor o da geceleri sadece . Üstüne mama veriyorum.genelde 4-6 arası 120 cc mama ,9 gibi kahvaltı 1 küçük bebek kavanozu kadar ( 1 yemek kaşığı yulafı kaynatıyorum üstüne sıcakken bebek bisküvisi,tereyağı, iyi pişmiş yumurta sarısı ve labne koyuyorum . Bazen 1 malzemeyi çıkarıp yerine muz, çiğ badem ya da ceviz rendeliyorum içine) 11:30 gibi yoğurt , 13:00 de de çorba (genelde tavuk suyu ya da kemik suyu buZ kalıplarında hazır olması acayip kolaylık sağlıyor ) 3 gibi meyve ,5 gibi yine mama 90 lık veriyorum ki akşama açıksın yemeğini bizimle yesin diye .7 gibi de muhallebi yiyor 🥰