Nilsevgi Merhaba arkadaşlar 9 ay 15 günlük bebeğim ver sizlerinde bu aralıkta beslenme öğün süreciniz nedir kaç öğün olmalı ? Bizimki 3 öğün yiyince emmesi azalıyor bırakır diye korkuyorum
Deletedmom278 Nilsevgi Sabah kahvaltı öğlen ara öğün akşam ana öğün şeklinde gidebilirsiniz. Kalan zaman anne sütü yada devam sütü.
Dilekb Nilsevgi sabah kahvaltı, öğlen uykusundan önce emme, uyanınca çorba ya da ne yemek yaptıysam, ikinci uykudan once emme, kalkınca meyve, şuan iftar sofrasında yoğurt gece uykusundan önce emme ya da tok olduğuna emin olayım diye biberon mama..
ozgurunannesi Nilsevgi bize bugün doktorumuz ek gıdaya geçtiğinizde anne sütünü veya mamayı asla azaltmayin 1 yaşına kadar dedi. Bu hata çok yapıldığını söyledi öncelik anne sütü yokluhunda mama olsun ek olarak 1 çay bardağıni geçmesin öğünleri dedi ❣️
Sumre0681_ Deletedmom278 bende öyle yapıyorum akşam genelde çorba yoğurt veriyorum gündüzleri meyve ya da ilk kez yiyeceği sebzeleri deniyorum