Doğum yapali nerdeyse 2 ay olacak 2 aydır 2 3 güne bi büyük tuvaletime çıkıyorum yapamıyorum canım açıyor artık karnım davul gibi şiş tuvaletimi yapamadığım için lütfen bi öneriniz varsa yazabilirmisiniz ne yapabilirim ne kullanırsam bu kabızlık sorunu geçer