Bizim sağlık ocağındaki hemşire yok dedi, önceden varmış artık 1 yaşında yapılıyormuş. kızamık aşısı için 10 kişi gerekiyormuş zaten kimse gelmek istemiyor 12. Ayda yaparız dedi. Fakat bi arkadaşım aynı ilçede başka mahalledeki başka sağlık ocağında yaptırmış, ayrıca kızkardeşim de Ankarada o da yaptırmış. Durumu çözemedim bayramdan sonra tekrar arayacağım hemşireyi