Dogum yapali 3 ay oldu ayaklarim ellerim her yerim sis hamileligimde bile bol olan yuzugum dogumdan sonra olmuyor ayakkabilarim sıkıyor. Yesilcay ictim surekli evde zaren surekli hareket halindeyim yok gitmedi sislik ve her yerim agriyo parmaklarima kadar bi bagdas kuruyorum 2 dk duramiyorum eski cevikligim yok cok kiloda almadim 12 kilo aldim hamileligimde 64 kiloyka dogurdum bende mi anormal bi durum var kırkın çıkana kadar geçer diyorlardi??