mavera95 Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim biberonu öğürüuor bugüne kadar hep anne sütü ile besledim ama şuan sütüm yeterli değil bunu yaşayan varmı aranızda diliyle itiyor biberonu 😢çok üzülüyorum
pinarsvcn mavera95 ilk başta benim oğlumda öğürdü hep aventin biberonunu al onun bası çok yumusak o yüzden bi iki denemeyle aldı benim oğlum
Birkoalaanasi Farklı bir biberon ucu ile denedin mi? Bazı uçları kabul etmeyebiliyorlar 4 tane farklı farklı denedim o şekilde kabul etti 🍒
pinarsvcn mavera95 bi biberonu bi hafta sürekli dene ve önce kendi memeni ver sonra yavasça çekip onu ver öyle öyle alışıyor
mavera95 pinarsvcn aventin biberonu var zaten bizde cnm anne memesine yakın olan başlık varya ondan diliyle itti hep teşekkür ederim önerin için