Hayırlı akşamlar arkadaşlar oğlum 18 aylık olmak üzere, ve 13.ayindan beri çorba morba hiç bise yemiyor herseyi köfte gibi yapiyorum y oda esiyorsa yiyor çoğunlukla anne sütüne yöneldi bu süreçte dış çıkardı sünnet oldu iki kere de ateşli hastalandı o zamanlardan beri hiç ağzına vurmuyor yoğurt falan hak getire artık ayran yapıyorum değişik bardakkarla veriyorum ama bu dönemde doktora da götüremedim sizin önerebileceğiniz bisey var mı yada başına gelip aşmış olan bu durumu? Kaşık tan nefret edip sevdiren var ki 😭