AlpinAnnesi-03 Merhaba hanımlar. Meme ucumda yara oldu ve iltihaplandı emzirirken sarı iltihap ve kan geliyor diye emziriyorum ara ara sütümü sağabiliyorum sadece. Yaramın iyileşmesi için hangi antibiyotikli kremden kullanabilirim bilen var mı? Koronadan dolayı hastaneye gitmeye de çekiniyorum.
Ebru-isil AlpinAnnesi-03 doğal olarak tahinin üzerindeki yağ iyi geliyor. Ben arada sürüyorum yumuşatıyor belki onu deneyebilirsin.Lansinoh göğüs ucu kremi de bebeğe zarar vermiyor diye biliyorum.
AlpinAnnesi-03 Onlar memedeki çatlağı iyileştiriyor ama bendeki artık iltihaplanmış daha etkili bi şey lazım 😔
_mutluanne_ AlpinAnnesi-03 doktora gitmen lazım yada ezcaneye gidip sorman lazim ona uygun bisey varmi diye geçmiş olsun canım benim rabbim şifa versin
Masalena İltihap geçtikten sonra ucunun rahatlaması içşn zeytinyağı sürebilirsiniz , yanlız ocakta Zeytinyağını bir iki tık fokurdayacak şekilde kaynatın sonra kullanın hatta bebeğin pişikleri yağlanması için de kullanabilirsiniz