Kybele bende sizin gibi yapıyorum yanisu anda bossted walk yapıyorum. yarim.saat olandan. Hergun olmasada gün aşırı günde 1 defa yapıyorum. 3 hafta olmuştur ama ekstra diyet yapmıyorum. Diyet yapmayınca işe yarar mı acaba? Normalde de çok fazla yiyen biri değilim. Öğlenleri çorbayla bile geçirdigim olur.