Hanis Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık alnı vücut ısısı normal soğuk ama kafa bolgesi yanıyor resmen çok sıcak ateş ölçümü de normal geliyor bunun nedeni ne bileniniz varmı başına gelen falan
hankardeslerr Hanis Bizde öyleyiz bende çözemedim kafası ateş gibi vucudu normal. Ateşide normal. Çok terliyo saçı çok olsa anlarımda normal yani 🤷♀️
Sevgilimmm Hanis kafasının arkasi mi sıcak. Bende bakıyorum mesela alnı normal ama kafasının arkasi ve yanları daha sıcak
Gamzesylu-06 Hanis normal galiba ya bizimki de öyle kafa arkası yanlar sürekli sıcak oluyor ateşi olmadığı halde
Hanis hankardeslerr aynen benim bebegiminde öyle çok saçı yok normal çok terliyor birde kafasını yanıyor
Hanis Gamzesylu-06 aynen canım atesimiz yok alnıda normal ısıda havalardan mı acaba çok isindi bebekler gelemiyor bu kadar sıcaklığa çok terliyor zibinla duruyor gün boyu
Gamzesylu-06 Gamzesylu-06 bi ara ateş ölçerle geziyordum baktım herkeste öyle dedim normal o zaman tek bizde değil rahatladım ☺️