Kızlar bugün verem karma ve zatürre aşıları vurulduk. Doktor ateşi çıkarsa diye fitil verdi ilk ateş de yarım fitili koyabildim ama 4 saat geçti şimdi koyamıyorum direk geri çıkartıyor. Gece uyurken ateşi Çıkar diye korkuyorum Calpol de var evde calpol mü versem? Calpol verirsem de ne kadar ölçek vermeliyim?