Daha önce de 10. Ay postu paylaştım hatırlayanlar olabilir. Bebeğim 10 ay 16 günlük ve elhamdülillah iştahlı bir bebekti. Ama son 2 haftadır yemeyi azalttı ve son 5 gündür , sadece günde 250ml. Mama iciyor baska bişey sürmüyor ağzına sürekli kucak istiyor. Hep agliyor. 35 gunluk Atağın bitmesine de 5 gün var ve biz perisan olduk kizim gözümün önünde tığ gibi oldu. Bacaklar kollar inceldi eskisi gibi gülmüyor. Çok tedirginim. 10. Ay atağını geçiren anneler Sizlerin ne zaman düzeldi bebeleriniz ve nasıl geçirdiniz bu dönemi