Ya bilen biliyordur arkadaşlar, biz şüphenin ilerisine gidemedik.. ama yemedim neyse bı ara yedim tepki vermedi.. sonra cici bebe verdim 3 gün denedim hiç bir tepki vermedi.. hipp önerilmişti onu verdim onu verdiğinin 3ncu günü kakasinda kan gördüm çok az.. o ara pişik ve yarası da vardı ama ben çöktüm 😣😣😣 neyse neyden olduğunu anlamam için bekledim ve 2 gündür yoğurt veriyorum.. şimdi yarın 3ncu gün olacak.. sonra napayım ?? Bekleyim mi?? Eğer alerji olsaydı hemen tepki verirmiydi?? 6 aylık bu arada ( cici bebe vs zararlı olduğunu biliyorum, ama ilk fırınlanmış bir ürün verilmeei için almak zorunda kaldım, az miktarda verdim)