Arkadaşlar bugün doktora gittik kan sayımı yapılacaktı ki kan damlası başlamak için o ara tarttı doktorumuz ve geçen aydan bu yana hiç kilo almamış ayrıca kilosu zayıf dedi şuan oğlum 7aylık ve 7500 kilosu. Doğum kilosu 2800. Ek gıda veriyorum düzenli kahvaltı çorba yoğurt meyve bir günde mutlaka kahvaltı çorba meyve veya yoğurt hep veriyorum sütüm az diye zaten mama alıyor gece emiyor kalkarsa gündüz sütüm yok gibi mama veriyorum tabi yanlız ek gıdaya geçince mamayı azaltmış mı oldum acaba ondan mı böyle oldu çünkü doktorumuz mama miktarını arttırın dedi normalde ek gıdaya geçen anneler mamayı azaltmadjnız mı acaba ben nerde yanlış yaptım çok üzülüyorum kesinlikle derdim kilolu bebek değil ama düzenli almaması beni üzdü ve korktum haftaya kesinlikle görmem lazım dedi hem normalde zayıf dedi hemde geçen aydan hiç almamış dedi nerde hata yapıyorum anneliğimi sorguladım artık😢