Esraaaa
Kızlar 2 ay 28 günlük oğlum var ve 20. Günden itibaren gaz ve kusmamız başladı. Beslenmenin hemen arkasından fena şekilde kusuyodu. Bu ara beslerken azar azar verip gazını alıyorum yani 90 cc mama verirken önce 30cc verip gazını alıyorum sonra tekrar 30 cc verir gazını alıyorum sonra tekrar 30 cc. Yaklaşık bi haftadr deniyorum bunu ve sıfır kusma 👌🏻 Kusan bebeğiniz varsa deneyin derim