zeynepdemir19 merhaba doğum yapalı 5 bucuk ay oldu ama zayıflayamıyorum, ikinci gebeliğim bu ilk doğumumdan sonra kendiliğinden gitmişti ama bu gidecek gibi değil, göbeğim kaldı, inmiyor hiç be şekerli şeylere hayır diyemiyorum