zeynepdemir19 biz de doktor önerisiyle 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık. Önce 3 gün kuralıyla sabah 11:00 da elma veya armut bir hafta sonra 13:00 da 2 gün patates 2 gün kabak 2 gün havuç verdim. Bu hafta da bu üç sebzeyi irmikli çorba yapıp veriyorum. Bir hafta sonra 17:00 da yoğurt vermeye başlayacağım. Toplamda 3 öğün yiyor olacak. Aralarda da emzirmeye devam ediyorum. Sonra doktor kontrolümüz var. Muhtemelen yeni sebze ve meyveler ekleyerek devam edeceğiz. Bence çeşitlendirmek için acele etmeyin henüz çok küçükler. Sindirim sistemlerini çok yormamak gerekiyor.