fevziye Kızlar 4 ay 24 günlüğüz DR ek gıdaya başla dedi kilo problemimiz var yoğurt ile başlamak istiyorum ama nasıl sütle mayalayacağım bilmiyorum 🤷♀️ anne sütü yok maalesef inek sütü allerjik deniyor siz nasıl yaptınız
Deletedmom278 fevziye Inek sütüyle yapabilirsiniz. Zaten yoğurt olunca bir şey olmaz. Alerjiyi de yoğurt yedirince anlarsınız.
Neib fevziye inek sütüyle mayalayın ve bir sitede okumuştum mayalayacağınız yoğurttan biraz dudak üstüne sürüp bi 5 dk bekleyin daha sonra silin sildiğiniz yerde kızarıklık kabarıklık yoksa büyük ihtimal alerjisi yokmuş ben denemiştim daha sonrada yedirdim herhangi alerjik bir durumla karşılaşmadım🤗
Birkoalaanasi İnek sütü her bebekte alerjik yapmaz. 1 litreden mayalayıp 3 gün tadım yaptırıcaksın alerjisi var mı diye anlamak için. Maya için probiyotik mayalar var onu kullanabilirsin.
fevziye Allerji belirtileri kaç satte çıkar acaba işe gidiyorum ben evdeyken başlamak istiyorum tadımlara ne olur ne olmaz diye
Alyaduru fevziye inle sütü ile mayalayın tadım yaptırdıktan sonra gözlemleyin bi reaksiyon verecek mi
Kajuuu fevziye hemen yoğurt ağır gelebilir. Bize Dr liste verdi ilk hafta sebze püresiyle başladık. İkinci hafta yoğurta geçtik ve inek sütü dedi maşallah bir sorun olmadı.
fevziye Kajuuu bizede muhallebi dedi ne alakaysa önce tadım yapmadan nasıl muhallebi vereyim 3 gün yoğurt sonra sebzelere başlarım diye düşündüm bende bilmiyorum 🤷♀️ kafam çok karıştı
Alyaduru fevziye ben kızıma bir yaşında vermiştim sabaha kadar uyumamıştı çok üzüldüm sonra kızdım kendi kendime bana bile ağır gelirken verdim diye
Kajuuu fevziye bende 3gün kuralını sordum çok pimpirikliyim çünkü. Ama onun verdiği listeyi uygulamamı söyledi. Hercümerç yeni bir sebze ekledim. Alerji yaparsa 1 günde belli olur zaten dedi. Bende uyguladım ve çok memnunum hamdolsun. Bu arada biz 6.ayda başladık. Dr’umuzda Yrd. Doçent.