Elzaderen Merhaba 4 aylık bebeğim karma aşı oldu , iki bacaktan yapıldı . Bir bacağında aşı yerinde şişlik var küçük yaşayan varmı acaba
Seutfu Elzaderen bizimde 2. Ayda oyle olmuştu sanırım. Gece hastaneye gitmistik. Şişti ve ağladıkça morarıyordu. Doktor normal dedi
Martannesi03 Elzaderen cnm hemşire şişlik yapabilir demişti buzu havluya sar biraz bacaklarına tut demişti bizimki şişmedi biraz dene istersen
Kartaldeniz Biz 2 aylığımız ilk dozunu Çarşamba yaptırdık hemşire şişlik olabilir korkma demişti. O bölgeye kolonyalı pamuk koyabilirsin ya biz bez üzerinden buz dedi. Biz de olmadı çok şükür siz de bence endişe etmeyin geçer
Elzaderen Kartaldeniz teşekkür ederim , insan tedirgin oluyor biraz evhamlıyım sanırım nette de çok araştırdım olabilir dio ama emin olmak istedim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Elzaderen Seutfu aaa morarması varmı dikkat etmedim , sinek ısırığı gibi kızarık var şiş Dün oldu aşıyı bugün şişlik oldu 🤔
Yigidom Elzaderen evet hatta kızarıklık oluyor biraz sert gibi bir şişlik hemşireme sordum normal ovalayarak masaj yApabilirsn dedi