Misskokulum Oğluma kırmızı kapya biberden salça yaptım evde buz poşeti yok yemeklik ayırıp dondurucuya atmak istiyorum asagida bozulur diye nasıl saklayabilirim sevgili anneler?❤️
Keremozaninannesi Misskokulum posete az bisey koy canm agzıni baģla yakın kısımdan tekrar aynı poşete salcayı biraz daha koy baģla ben bu sekilde kullanıyorum bazen çok poset gitmesin kücük oluyor poseti kesip kullaniyorum
YK_ Misskokulum cnm biz hep yaparız biber salçası daha doğrusu annemler yapar bana da verir ben hep üst dolapta cam kavanozda yada tupper saklama kabinda tutarım hiç bozulmadı daha yani ağustos biber zamanı bizim orda ağustosta yaparlar diğer ağustosa kadar bir sene hatta bazen fazla bile kalır ama hiç bozulmadi buzluğa konur mu ki salça hiç denemedim
Birkoalaanasi Plâstik kapağı oturan saklama kaplarına koyabilirsin canım 🍒 Kızım için dondurucuya koyduğum herşeyi, bu plastik peynir kapları varya onun en büyüğüne koyarak saklıyorum. Aklında bulunsun çıktığında felan temin edersen daha düzenli olur dolabın 🐙
Misskokulum Birkoalaanasi daha dün attım💆🏼♀️ Evde minik mama kavanozları var onlara da koyabilirim aslında ama hepsini bi anda çözdürmek epey zaman alacak minik minik saklamak istiyorum 😬teşekkür ederim bu arada minik kuşum 🥀
Birkoalaanasi Misskokulum tepsinin üzerine birer kaşık birer kaşık koy. Dondurucuya gönder, donunca saklama kabına al, tek yemeklik olarak 🧜🏻♀️🧜🏻♀️🧜🏻♀️ tereyağını da bu şekilde kare kare keserek muhafaza ediyorum.
Misskokulum Bbsozlm pek bir tarifi yok aslında kapya biberleri ikiye böldüm içindeki çekirdekleri temizledim bir tencereye üstünü geçecek kadar su ekleyip yumuşayana kadar pişirdim zaten piştikten sonra üzerindeki kabuğu kolayca soyuluyor kabuklarını soyup rondodan geçirdim tencereye alip biraz daha pişirdim bu kadar🙈😊
Misskokulum YK_ kuzum öyle doğrudur geçenlerde görümcem vermişti 1 ay geçti bozuldu 🥺 bir de bu bebek salçası yağ falan yok ya içinde bozulur diye düşündüm 🤷🏻♀️
Ela007 YK_ sizin yaptığınız adana da ki gibi sanırım bizim gibi anlatmışsınız günlerce güneşte duruyor tuzlanir Felan. Veya tuzlamadan kurutanda var. Onlar 1 sene rahat kalıyor daha fazla da.
YK_ Misskokulum hm evet yağı bilmem de bizimkiler baya kaya tuzu koyuyor içine tuzdan bozulmuyor belliki