Benim kizim da her seyi cok gec yaptı birazcik kilosu fazla idi . Sonra birden firlama oldu suan 11 aylii yuruyecek nerdeyse hic emeklemeden adim atti cok gev yaptı hr seyi ama biran da oluveriyo . Hic acele etmeyin canim bir basladi mi durmazlar zaten akilli bıdıklar. Dinelnmenize bakin derim . Ben suan pert 😄