Anneler Bebeğim her yediğini kusuyor. Dün idrar tahlili verdik idrar yolu enfeksiyonu varmış. Doktor o yuzden kusuyor dedi. İlaç tedavisine başladık bugün. Ama bugün daha fazla kustu. Emziriyorum kusuyor acıkıyor tekrar emziriyorum tbidaha kusuyor. mama veriyorum peşine tekrar kusuyor ve ağlıyor. Bu böylee gidiyor. Fazlasını çıkarmiyor eminim çünkü kustuktan sonra aranarak ağlıyor. Hemen gazini da aliyorum. Gazını Almiyim hiç hareket ettirmiyim diyorum gene kusuyor. Buna gaz da eşlik ediyor. Yokmu bunun bir çözümü ne yapacağımı şaşırdım kaldım çok üzülüyorum