uykutulumu valla benim oğlum gün içinde sabahları öğlene kadar sarı, akşamları da yeşil kaka yapıyor. Ben doktora sormuştum yeşil kaka yapıyor diye. Doktor dedi ki sürekli yeşil olsa sıkıntı ama hem yeşil hem sarı oluyorsa anne sütüyle beslendiği için sıkıntı yok dedi. Ama araştırdım önsüt fazlaysa falan diyorlar bilemiyorum gerçekten ben de merak ediyorum