Fr45 İyi akşamlar arkadaşlar virüsten dolayı evdeyim epeydir bu akşam annemlere gittim ama bebeğim hiç durmadı ne zaman bi yere gitsek ağlıyo ama evde böyle değil rahat ağlamaz kendi kendine oynar sizinde böyle oluyor mu 5 ay 5 günlük bebeğim
Zeyzey2019_ Fr45 yabancılama dönemi tam. O aylarda ev dışında hiçbir yerde durmadı kızım. Biri yanaşınca hatta ona bakıp gülünce bile ortalığı yıktı ağlamaktan. Aylarca kimseye pas vermedi gülmedi bile. Ama geçiyor. Bol bol sarılın bebeğinize kendini güvende hissetsin.
Sevdasoylu Fr45 yaşına girene kadar hiç bir yere gidemiyordum. Yaşını geçtikten sonra düzeldi zamanla.
Rengin Birkoalaanasi ya bu gezme postlarina ilk sen yorum yapıyorsun ya ölüyorum gülmekten hep denk getirmen de ayrıca güzel 😂😂😂😂
Birkoalaanasi Fr45 virüs var şu anda ve annemlere gittik demişsiniz ya. Bende diyorum ki bitti mi neden gittiniz? 11 marttan beri evdeyim. Daha ayakkabımı giyip bir yere gitmedim. Bitti sandım siz gittim diyince 🥀
Fr45 Birkoalaanasi inan ki bende 11 marttan beri evdeyim ama sıkıntıdan patlama durumuna geldim artık annem ile benim evimin arasında 2 sokak var arabaile gittik ama kızım hiç durmadı evde bi eşim bi ben başka kimseyi görmüyor gördüğü zamanda ağlıyo bende merak ettim benim bıcırık gibi olan bebişler var mi diye
inci3545 Bebekler sadece annesini ve babasını tanıdı bu virüs yüzünden başka kimseyi görmediği için ağlaması çok normal