Burda alakasız olucak belki ama 2 aylık bebegim var Antalyada yasiyorum dogum yaptgimdan itibaren memleketme ailemin yanina gidemedm onlarda gelemdi Antalyaya giris cikis yasaktı. Yollar acildi ama bebegim icin izin belgesini nasıl alacgmi bilmiyrum . 199u ariyrum direk mesgule dusuyor 155 aradgmda 199u arayin diyolar . E devlet uzerinden denedgmde zorunlu olarak bi belge istiyor . Bayramda yolculuk yapmak icin bu belgeyi alan oldu mu yada nasil aliniyor bilen var mi ?