Arkadaşlar 1,5 aylık bebeğim var. Emmeyi seviyor her saat başı emmek istiyor ama 5dk lık bir emme süremiz var 😕 ve memede süt azaldığı zaman ağlamaya başlıyor ve memeyi emmiyor, dolayısıyla memede süt kalıyor. başta sütüm iyiydi ama 1 haftadır epey azaldı mamaya başladık yetmediği zaman. Aklınıza gelecek herşeyi yiyip içiyorum ama pek artış yok. Mochi pompa aldım yakın zamanda. Sütüm artsın diye bugün sağdım bebeğimin emdiği memedeki sütü tamamen boşalttım sonra diğerini emince diğerini boşalttım. Böyle böyle taş çatlasa 50cc sütüm çıktı 🙁 pompa ile sütümü arttırmam mümkün mü? Mümkünse nasıl bir teknik ve sırayla sizce pompa yapmalıyım? Önerilerinizi acilen bekliyorum