İyi akşamlar hanımlar, hamilelik çatlakları ile alakalı bir sorum olucaktı. İkizlere gebeyim, 23. haftamızdayız şuan, karnımda ya da bacaklarımda herhangi bir çatlama gözüme çarpmadı fakat bugün iki göğsümde de göğüs ucumdan aşağıya doğru dikey morumsu çizgiler gördüm, eşim hamilelik çatlağıdır dedi, fakat ben siz tecrübeli annelere danışmak istedim, bu morumsu dikey çizgiler hamilelik çatlağı mıdır? Ve bunlar zamanla geçen türden arkadaşlar mı?