Sinansrml Kızlar dogum sonrası bacak ve gobelte hafif catlaklar kaldı bende onerecegınız bsyler var mı acaba
Deletedmom416 Sinansrml benim göbeğimde çok derin ve büyük büyük çatlaklar var ayaklarımda Allahtan az ne yapıcaz ya 😔
BabyGroot Sinansrml ben de bekleyeyim burda 😄 göbeğimde hiç yok ama alt bacakta çok fazla çok ödememim olmuştu hamilelikte ondan sanırım 🤷🏻♀️
2minikannesi Sinansrml pek umursamıyorum çatlakları kendimle barışık yaşamayı seviyorum galiba🙈sadece göbeğim kaldı az birşey onu yok etmek istiyorum fıtık ameliyatı olmak için onun dışında hiçbir sorunum yok😉🤗
Parlak240 Sinansrml ya bilmiuorum belki iyi gelir ama ben çatlak olan yerlere madecassol krem sürüyorum hatta sezerayan oldum dikiş bölgesinede sürüyorum azalma var ama omu iyi geldi bilmiyorum
Mine25 Bu çatlaklarla barışık olan bi benmiyim ben baktıkça mutlu oluyorum bebeğimden kalan bi hatıra olduğu için ☺️ Bence sizde bunu düşünerek mutlu olun illaki güzellik salonlarında bunun için çözümler vardır yinede siz bilirsiniz ☺️
BabyGroot 2minikannesi ben de kendimle barışık bi insanım aslında ama zaten varisleri vardı kılcal damar çatlakları vardı bi de bu çatlaklar çıktı bu yaşımda bacaklarım mahvoldu etek elbise giyince çok gözüme batıyor 😔
2minikannesi BabyGroot ben tesettürlü olduğumdan hiç gözüme batmadı çevremdeki çoğu insana göre doğumdan sonra eski halime çabuk döndüm sadece göbek kaldı😒
Ebruferit Sinansrml herkes şikayet ediyor catlaklardan ama cok sukur benim hiç olmadı hicbirseyde surmedim galiba karnım çok. Buyumedigo için olabilir gören herkes sasiriyordu hamile olduğuma ama olsaydida takmazdim mucizenin eseri sonuçta çok. Şükür 😍