TALHA1221 Arkadaşlar bebeğim 5 aylık 1 haftadır çişini çok az yapıyor yapınca da bezi kanlı oluyor doktora götürdüm kum döküyor idrarda kan varmış başına böyle bişey gelip çözüm bulan var mı 🙄 😒
_tospikannesi TALHA1221 bizde de kum var öğrendıkten sonra kontrolde gidemedik. Sancısı var mı sadece çişinden mi anladınıZ
Ates_mami TALHA1221 büyük oğlumda tesadüfen ögrenmiştik. 5 aylıktı. Su vermeye başladık. Doktorumuz öyle önermişti. Öyle geçti gitti
TALHA1221 _tospikannesi çişini yaparken çığlık çığlığa ağlıyor bezini açıyorum damla halinde kan lekesi oluyor 😣
TALHA1221 Ates_mami bende su vermeye başladım doktorun deyişiyle İnşaAllah geçer 1 haftadır çekiyor bu acıyı yavrum benim