Bebeğim Aptamil presyneo mama kullanıyor ama dışkısına anlam veremiyorum renği yeşil rengi normal mis ama içinde beyaz pirinç taneleri gibi şeyler var yoğun bir şekilde benim gibi olan varmı internete baktım böbrek sorunları yazıyor du doktora mesaj attım ama donemdi gördü donmedi