Kbrrrrr Kızlar 2 numara mamayı içmiyor. Daha doğrusu en başta içmek istiyor ağlıyor. 70 80 arası içiyordu normalde 120 içerdi. Sizde de oldu mu. Fazla mı doyuruyo bu 2 numaralar
Saadetkaan Kbrrrrr ayni sikinti bizdede var ne yazikki bizde icmiyoruz en fazla 100 cc oda benim zorlamamla 1 saati buluyor icmesi😞
Aysegul1910 Kbrrrrr bende şurda bekleyeyim 180 cc içen ve gene doymayan oğlum 2 numara mamaya geçtiğimizden beri 150 cc zar zor içiyor oyalayarak
Araseymen Kbrrrrr kızlar ben henüz 2 numara kullanmadım ama kullanan arkadaşım aynı sorunu yaşamış doktoruna danışmış bebek büyüdükçe ihtiyaçları büyüyor 2 numaralı mamada takviye gıdaları daha fazla o yüzden çabuk doyuyor demiş.