Minikurabiye Sleepy cırtlı bezini kullanıyordum normalde ama en son külot bez aldım 100 tane ve çok fena alerji yaptı kanıyor marka aynı böyle bişey mümkün mü ne yapabilirim yardımcı olun
GSA1319 Minikurabiye yıkayın poposunu temiz tülbentle kurulayın bi daha o bezden bağlamayın fito varsa kullanabilirsiniz mor renkli desitin krem de çabuk iyileştirir geçmiş olsun
Goktugkaganinannesi Minikurabiye pisige en iyi sabunlu suyla yıkayın kurulayın sonra yumurtanin beyazını sürün kuruyana kadar bekleyin. Her altını değiştirirken yapın 2 . Güne geçecek inşallah. oğlumda denedim hemen sonuç aldım. Bende inanmazdım yumurtanın beyazı nA gerçekten işe yarıyor.
gozdeninannesi Minikurabiye ilk önce sabunlu suyla yıkayıp kurulayın Ben pişiğimizi bepanthol troysid ve hametanı karistirarak surdum ve 2. Surusumde gecti
Keremozaninannesi Minikurabiye sleepy bizede aynı oldu 100lu almistım çöp oldu 🤦♀️ bide iyileşme süreci tabiki travazol sürdüm geçti bol bol açık kalsın ve mendille silmeyin yıkayın
ertugrulbey19 Minikurabiye Eder diye düşünüyorum. Zaten doktor bize tek onu vermişti de o şekil karıştırınca daha iyi etki görmüştüm ben. Günde sadece 2 kez surun sabah akşam mesela yatmadan önce. Kortizon olduğu için çok surulmemesi lazim
midyedolmam35 Arko tüp krem varya onu kullan bire bir etki doğduğundan beri kullanıyorum çevremdeki herkeste kullanıyor mukenmel çok memnunum
Devrim Emziriyorsanız anne sütünü sürün kuruduktan sonra pişik kremi desteği. Böyle bir çok pişiğin üstesinden geldim
1Dost Minikurabiye ben dogdu doğalı sleepy cırtlı ve kilot karışık kullanıyorum sıkıntı yaşamadım bi ara sızdırıyordu sanırım hatalıydı onlar suan bi sıkıntım yok
SayMyName Minikurabiye aynı şey başıma geldi . Kilot bezler hiç hava almıyor bu yüzden ekstra pişik oluyor . Kullanmayın birde hava sıcak :/ doktor hametan ve travazol krem yazmıştı ikisini karıştıro sürdüm . Birde hep yıkadım öyle geçti .
Minikurabiye SayMyName evet sıcak havada kullanımı daha zormuş yarın eczaneye gidicem bakalım inşallah çabucak geçer
daran SayMyName keşke bi 10 gün önce açılsaydı bu post. Yeni aldım daha problem yaşamadım ama. Ben belinin çok sıkması alt tarafında com gevşek durmasindan sikayetciydim.tobe almam bi daha
BrcnBlgn Minikurabiye Kulot nezle alakali olcagni sanmiorm zatn ayni markanin crt crtlisini kullaniosunuz bende hep crtlisini hem kulot bezni kullaniorm bebeginz ishalmi yada cok gecmi aliosunuz altini acab
Minikurabiye BrcnBlgn hayır hiç geç almak huyum değildir özellikle dikkat ederim çünkü hassas bi cildi var çok çabuk tahriş oluyor bu duruma bende şaşırdım aynı marka ama külot bez pişik yaptı sanırım hava almıyor ve hava gerçekten çok sıcak sürekli yıkayıp altı açık gezdiriyor um