Mrb arkdaslar bebeğim 57 günlük 3255 kilo doğdu ilk ay yaklaşık 1 buçuk kilo aldı 60 ml veriyorum. Süt + mama gidiyoruz ama bu ay yaklaşık 600 gr aldı. 2 saatte bir 90 ml mama veriyorum ama genelde 20 ml bırakıyo ve ilk ay mamassini bir kerede içerken şimdi bazen bi saatte bitiriyo. Sizce neden?Başka bi sorum süt sağdığım zaman 90 ml sagip veriyorum ama emmesi 10 dk sürüyo. Emerken 10 dk içinde 90 ml süt içtiğini hiç sanmıyorum siz ne dusunuyonuz