Kızlar dr oğluma zatidenn diye bi damla yazdı geçen kontrolumuzde akşamları 10 damla dedi ilk gün 7 damla verdim dün akşam 10 damla verdim normalde gece 50 kere kalkan oğlum mışıl mışıl uyudu endişelendim tabi gidip sürekli kontrol ettim daha önce kullanan anneler yazabilirler mi onlarda böyle uyku yaptımııi