Milena21 Hirahilal Aynı tam hatırlamıyorum ama 5 6 aydı sanırım.. geçti yanağını bolbol nemlendrdm once yanak sonra kaka düzeldi
Cgnrn Milena21 diyet yapmıyor nuydunuz? Nerden anladınız düzeldiğini? Çünkü diyet yapınca belirtiler kayboluyor
Kuzusuannesi Mervemre61 merhaba öncelikle çok geçmiş olsunnn bebeginiz su an n durumda iyileşme var mı olumlu yönde
Kuzusuannesi Eymenebrar Merhaba bebisimiz de ki aleeji de bir gelişme var ki olumlu yönde su ana dek..
Eymenebrar Kuzusuannesi evet alerjimiz kalmadı çok şükür kendiliğinden geçti 🙏 sizin nasıl umarım geçmiştir
Fatosahinibrahim27 Eymenebrar birde diyet yaotnmi nasl geçti yüzüne nemlendirici ne kullandın bizde yüz isilik gbi ve kaka yesil başka sorun yok
Misbebegim Milena21 bunların hepsi normal alerji değil. O kakanin içindeki beyaz şeyler simdirelemeyen süt vs büyüdükçe bagirsaklar gelişecek düzelecek.