5 aylık kızım sürekli gözlerini ovuşturuyor. İlk zamanlar uykusu gelince yapıyo sanardım sadece. Fark ettim ki uykudan uyanınca uykusu gelince kucağıma alırken yatarken sık sık ovuşturuyor. Ya gündüz uykuları 30 dk yı geçmediği için uykusunu alamadığı için böyle yapıyor. Ya da başka sebebi var mıdır ?