Bu_rcu- Kızlar 5 aylık bebeğim var emziryosun 2 aydır da saçlarım acıyp dökülüyo her taradigimda avuc avuc gelyo bide kabuk olyo morelimn bozulyo bu durumu yasayan varmi varsa siz ne yaptiniz 😕
02Kaan12 Bu_rcu- benimde öyle birşey yapmıyorum ama yapmak gerekiyor 😔 ön tarafları hafif açıldı gibi hatta
gamzemustafa Bu_rcu- benimde çok dökülüyor 10 aylık oğlum var emziriyorum hala çözüm bulamadım bu gidişle kel kalacam 😞 belki biri bir çözüm söyler
2cocukluanne222 Bu_rcu- doğum sonrasi olabiliyo ama en büyük etken çinko eksikliginden olabilirmis kuaförüm demişti bana
KereMini1 Bu_rcu- benimde 7 aylik bebegim. 3. Ayindan beri dokuluyor. Hic bisey yapamiyorum. Onlerim acildi resim atsam agzin acik kalir. Sabrediyorum elbet duracak
hankardeslerr 2cocukluanne222 Evet bende kuaförüm yani kan demir eksikliği olabilir. Benimde dökülüyo, hastaneyede gidemiyoruz dökülmesini izliyoruz 😊🤷♀️
Bu_rcu- Her taradigimda motelin bozulyo zeytin yağı denedin gene olması acaba bu konuda ne yapabiliriz kel kaldım resmen
hankardeslerr gamzemustafa Hamilelik sonrası normal görülüyor aslında, Hergün düzenli duş almak lazım şampuanda önemli. Kalıcı bir dökülme değil zaten, benim çıkmaya başladı yavaş yavaş 😊