gozdeninannesi lütfen bebeğinizi kıyaslamayın. Yanlış anlamayın lütfen kötü manada demiyorum. Her bebek özeldir, gelişimi farklıdır. 3-4 kere yapmış mesela isterse yapabiliyor demektir bu. Örnek vereyim kızım ikinci ayın sonunda bababababba diye gezdi iki,üç gün sonra aylarca demedi. Bir anda tekrar demeye başladı. Üç aydır da dede diyor başka bir şey demiyor baba,anne falan diyordu halbu ki videoları var. Demem o ki bebekler çözdükleri bir şeyi de bir süre sonra yapmayabiliyorlar.