Adaveannesi Merhabalar Kızlar, Ada 7.5 aylık 6.5 ayından beri emekleme pozisyonu alıyor ayaklarını öne atıyor poposunu yukarı kaldırıyor fakat elleri öne atamıyor. Acaba emekler mii böyle olupta emekleyen var mı?
mutlulukkutusu Adaveannesi canım her bebek illa emeklicek diye bişey yok ki. benim kızım hiç emeklemedi,yüz üstü yatarınca ağlıyodu😅 emeklemedi ama koltuk kenarlarından tutunuyodu emeklemeden yürüdü diyebilirim
Gzdzeynep Adaveannesi bir ay sonra falan emekler bizimkinin de öyle oldu baya bi süre o pozisyonda kalmıştı sonra birden patır patır emekledi şimdi yetişemiyoruz
Adaveannesi mutlulukkutusu aynen işte dedim acaba hiç emeklemeden yürümeye geçer mi ama yazan arkadaşlar olmuş o şekilde olup emeklemeye başlayanlar olmuş.🙂
Adaveannesi Gzdzeynep aaa gerçekten mi bende dedim büyük ihtimal emeklemez direkt yürümeye geçer diye ama bskalım napıcak bizim kız☺️
mutlulukkutusu Adaveannesi emeklemesede kendine sıkıntı yapma canım çok normel,yeterki sağlık sıkıntısı olmasın🌸
Gzdzeynep Adaveannesi ben de öyle sanıyordum ama 9 aylıkken emekledi bizimki. Onun öncesinde tutunup ayağa kalkıp sıraladı sonra emekledi 🤷🏻♀️