Cinaralininannesi ilk başta ben ellerini tanıyor ondan hep ağzında dedim ağzının suyu 1 aydır aşırı akmaya başladı etrafımda çok bebek var şahit olduğum hiç bu aylarda önlük takma ihtiyaçları olmadı bizim aşırı ellerini emdiği için dedim sonra doymuyor mu dedim ama tok çocuk bu aralar aşırı elleri ağzında bide ellerini sıkıyo kendini sıkıyo sinirleniyo emzik zaten almayan bir bebek durduk yere ağlamaya başladı parmağımla damaklarını kontrol etmeye kalkıyorum başlıyo ısırmaya kaşır gibi emmiyo yani emerkende memeyi ısırmaya başladı uyandığında emiyo sonra yok çok uykusu geldiğinde mızmızlanırdı normal derdim ama 1 Haftadır kıyamet kopuyor sanki doymuyor gibi geliyo bilmiyorum kafamda deli sorular 😫