kizlar dun bi post açmıştım tazminatimla alakalı yatmadı vs. Neyse bugün yatti. Ben çok da tutumlu bi insan değilim elim açık eşimde öyle. Kendi kendime dedim ki bu para car cur olacak emeğim bu benim. Altin almış başını gitmiş banka faizleri çok düşük. Kendime iyi kotu bi araba aldım ama derdim keyiften ziyade para bi yere bağlansın ziyan olmasın. Hemde bi malim olsun. Simdi kim duysa garip garip tepki veriyor işsizsin neden aldın demeye getiriyorlar. Esim çalışıyor bende issizlik maaşı alıyorum. Borcumuz var evet ama bir şekilde ödüyoruz tüm parayı borca vermek istemedim nasılsa bir şekilde ödüyoruz diye. Altıma sıfır araba çekmişim gibi tuhaf tepkiler alıyorum hata mi ettim ya kendimce böyle bir yatırım yaparak?