Deletedmom02
[bilinmeyen] ıspanak yemeği tek kelimeyle 💪denedim ve sonuç aldım
zhrhrdm
[bilinmeyen] bende aynı durumdayım hoşafımın içine yulaf ezmesi katip yiyorum bağırsaklarım rahatladı resmen, bide sıvı ağırlıklı beslenmemiz gerekiyor
Liyaa
zhrhrdm bende ne yapsam diye araştırıyordum bunu okumam çok iyi oldu
DilekB_
[bilinmeyen] canım bende sezeryanla doğum yaptım sonrasında gazımı falan çıkartamadım kabız oldum DR um magnesie caşcine diye bir toz vermişti suya katılıp içilen onu içtim iki saat içinde cırcır yapar gibi oldu bağırsaklar boşalınca cırcır gibi olmamda gitti DR una bir sor istersen...
Kaganpasa20
[bilinmeyen] bi kac gun suruyor bu durum canım. Komposto en iyi cozum hem de sutu arttiriyor ve bol su
Merfeee
[bilinmeyen] kayısı türü şeyler yememen Lazım direk sütten bebeğe geçiyor aşırı gaz yapar.. benimde başıma geldi aynı şey .. aynı zamanda antibiyotik alerjim warmis her yerim kabardi kasintidan duramaz hale geldim acillik oldum
Acilde bı serum verdiler bide lavman verdiler iki sıkıntıda aynı anda geçti şükür
Aksa
[bilinmeyen] bende ilk 3 gün çıkamadım. Dediğin gibi her şeyi yaptım. En son ıspanak yedim ve sonuç gecesi çıktım. Şuan 7 gün geçti ameliyatın üzerinden ama normala döndüm çok şükür
Karali
Fitil alın rahatlatın önce sonra o denilenleri uygulayın rahatlarsınız
DidemYldrm
[bilinmeyen] bol bol su biraz da zeytin yağ içmeni tavsiye ederim
Kaganpasa20
[bilinmeyen] cok normal benim nerdeyse 2 hafta surdu bu durum basindan beri bol su ictigim halde. Doktorun ilac verdiyse onlarin da etkisi oluyor
Melisahsendursun
[bilinmeyen] duphalac al.kullan canim bende seseryan sonrasinda 1 hafta da 3 kere falan kullandim bi sakincasi yok
Merfeee
[bilinmeyen] ben kayısı kompostosu içtim doğum sonrası 10.gun falandı sabahı Sabah ettik bidaha içermiyimm 😂😂
Melisahsendursun
[bilinmeyen] ben 1 barfak suya koyuyorum bir kapak oyle iciyirum vede arkasindan 2 bardakta ilik su iciyorum bide oyle dene
yellowmom8
[bilinmeyen] incir çok güzel oluyor canım mutlaka dene bende de vardı sürekli incir yedim
DilekB_
[bilinmeyen] magvital şase mi? O magnezyum eksikliği içindir ama kabuzlığa iyi gelmez...
Merfeee
[bilinmeyen] lavman mi aman Allah'ım ne kötü ne Zor bişey yaa.. sıkılacak yere gelmesi kötü işte kim sikarsa sıksın insan utanıyor. ☺️☺️
Kaganpasa20
[bilinmeyen] olabilir canim komposto tuket mutlaka
Neroizm
[bilinmeyen] ben chia tohumuyla sonuc almistim hamileyken. Oneririm.
sche
[bilinmeyen] sevgili anne ben kendimi bildim bileli kabızlık problemi yaşıyorum. doğumdan sonra beni mahvetti.. normalde kayısı kabızlıga ilk tavsiyedir ama bana etkş etmiyor maalesef, bu arada ben bolca kayısı tüketiyorum ve hiç burada denilen gibi gaz yapmadı bünyeye göre değişiyor sanırım bi dene istersen. neyse ilaca başladım ben ama o da alışkanlık yaptı içtigim halde çıkamıyordum. çaresizce internette bakınırken ibrahim saraçoğlunun pırasa kürü tarifine denk gelip uyguladım. hayatımda duymamıştım kabızlıga pırasayı ama gerçekten hiçbirşey bana bu kadar iyi gelmedi. uzun oldu ama bu postu okuyan herkese kabızlık için tavsiyem, Allahın izniyle çok çok faydalı doğal bir ilaçmış pırasa ne lavmana ne ilaçlara gerek kalmadı. inşaallah şifa bulursun ☺️
DilekB_
[bilinmeyen] kabızlık için mi vermişti size ??
DilekB_
[bilinmeyen] inşallah şifa olur ...