Merhaba,
İlk başlarda gayet güzel bir uyku düzenimiz vardı. Yani minicik bebeğin ne kadar uyku düzeni olursa 😊 Her gece 11 gibi banyo yapıyorduk sonra emzirme uyku..tabi ki geç uyudugu /kısa süreli uyudugu vs oluyordu ama sonuçta gece bi şekilde uyuyordu. Sonra okuduğum kadarıyla buni saatin geç olduğunu öğrenip banyoyu 6 7ye çekmeye çalıştım gece uykusuna geçiş için ama şu anki durumda neredeyse kendine göre oluşturduğu “gece uykusundan” öğledennsonran4de uyandığı için işe yaramadı.
Sonra kusma sorunumuz başladı. Normal kusmanın ötesine geçti.. Geceleri az uyumalar başladı bundan mı bilmiyorum. Sonuç olarak artık yüzünde acı çeker gibi bi ifade olduğu ve kusması artık çok çok arttığı için geçen hafta doktora gitttik. Gaviscon verdi. İlk gün 8 saatte bir kullandık. 2. Gün 1 kere verdim. Sonra biraz takip edeyim işe yaradı mı ona göre devam edeyim dedim ve baktım ki kusma sorunu bitmiş. Bir daha kullanmadım. Bayram sonu bu konu için tekrar kontrole gidecegiz. (ilacı bırakmanda kabız olmasından korkmamın da etkisi var. Çünkü zorlamaya başlamış gibiydi)yani kusmaya bağlı rahatsızlık ortadan kalkmış gibi.
Ancak sonuç olarak 2 haftadır gece uykusu neredeyse yok.Akşam 11di gibi uyanıyor. Sabah 4 5 6 kaça kadar dayanırsa 10ar dk uyuyor uyanıyor derin uykuya geçemiyor. Aç mı diye biberonla besledim bi gece sağdığım sütü verdim yine uyumadı. Sıcak bunaldı mı dedim üstünü incelttim uyumadı. Hasta mı ağrısı mı var dedim ağlayıp sızlaması yok. Altını sürekli kontrol ediyorum 2 saatte bi değiştiriyorum uyursa temiz temiz yatsın diye. Ne yapacagım bilmiyorum. Muhtemelen yorgunluktan uyuyamıyor ilk uyku saatini kaçırdığı için. Bu sorunu nasıl çözebilirim?