Akademisyenanne sütünüz olmasa o Aralıkta mama içeceği saate kadar da çok huzursuz olur açlıktan zaten. Benim de öyle çok sık dolduğunu hissetmiyorum öyle ama emerken yutkunuyor sıklıkla, kilo alımı çok iyi, bez değişiminde azalma olmadı huysuzluğu da yok emdikten sonra bu şekilde anlıyorum yani. Merak etmeyin sütünüz olmasa bebeğiniz size onu en iyi şekilde hissettirir☺️