Mermeral Ya arkadaşlar bebeğim 2 ay 20 günlük. Kayınvalidem bebeğimi tutarken sürekli boynunu öne doğru eğdiriyor. Çocuk resmen kafayı sallıyor tutamadığı için. Diyorum yasla geriye babannesi boynu ağırır bi şey olmaz ben öyle büyüttüm diyor. Deli edecek en son beni. Haksız mıyım sizce ? Ağrımaz mı çocuğun boynu?
Sem2555 Mermeral Artıı ben öyle büyüttümü mü var yaaa 😡O sen bu ben.. bırakta bende bildiğimi çocuğumun üzerinde uygulayayım. Benim yavrum o kusura bakmasın kimse !!🤬
Gamzeli Mermeral o oyle buyutmus gelmis gecmis bitmis simdi sen baska buyuteceksin yani neresi anlasilmiyor acaba 🤷
GokturkAlp Mermeral bebeklerin boyun kasları gelişmediği için, ağrıma,tutulma olmaz. Kolları ve bacaklarıda aynı. Karıncalanma, tutulma, kramp vs olmaz bebeklerde.
Mom563 Mermeral bi dahakine sen öyle buyutmussun kendi çocuklarını ben KENDI ÇOCUĞUMU KENDIM BOYLE BUYUTCEM de
Birkoalaanasi Ağrır mı ağrımaz mı bilmiyorum da. Pankart açmak istiyorum, tek çeşit annecilik yok, her anne farklı büyütür. Sen öyle ben böyle diye.
Sem2555 Bebek şuan boynunu tutamadığı için yorulur yazık bebişe.. ve sürekli o şekilde tutulursa alışkanlık eğrilik oluşur Zamanla..
sonsuz17 Mermeral seni çok iyi anlıyorum bişey de diyemiyorsun Allah yardım etsin çok anlayissizlar bizimki de zorla yedirmeye çalışıyor kızım pek yeme taraftarı değil bide verme dememe rağmen istemediğim şeyleri veriyor anca beni eziyor laflariyla tek temmenim bi gün kendime ait evim olsun 🙏🙏
Sem2555 Mermeral Neeeee oturtuyor mu?? 2 aylık yazık ya bebişe.. Bence yuöuşak olmamalısın kim ne derse desin sen bildiğini işle. Ay öyleydi böyleydi desin sen olsun ama sen yapma anne de söyle her seferinde gerekirse 10 kere güzelce yok yapma bak ağrır falan de. Sonunda o pes eder emin ol sen pes etme o senin yavrun en iyisini doğrusunu sen bilirsin.
Deletedmom190 Mermeral Kizz sen deli misin. 2.5 aylik bebege ayak bastirmak oturtmak ne dmek. Alicaksin cocugunu olucak biticek. Cidden yeter ezdirmeyin kendinizi su kaynanalara. Birak kaynamayi ben kendi anneme bile kiziyorum. Dun geldim annemdeydim. Kizim yatiyordu oyle alayim kucagima derken. Annem dediki birak benim kizimi cocuk uslu uslu yatiyor elleme dedi. Dedim nerden senin kizin oluyor. Torunun de dedim. Bitti. Kizimin kizi diyor smdi 😂 ezdirmeyin kendinizi ilerde o cocugun boynuna ayaklarina bisey olursaaa o zaman sen gör kavgayi
Sem2555 Evet doktor bu adı üstünde Doktor yerinde saymaz zaman geçtikçe yeni şeyler öğrenilir daha çok doğru tespit edilir. Ayyy afedersin ama cahil insanlar kafaları bişeyi algılamaz algılasada anlamak istemez yobazlık.
Sem2555 sonsuz17 İnşAllah olur güzel günlerinde olur. Ama bakın bizden dolayı öyle ben severek düğünlü evlendim kaynım benim düğünümde kız kaçırdı 1 hafta arayla düğün oldu. Kayınvalidemler kıza afedersiniz Or… bu derdi beğenmezlerdi. Ben ailemden başka bir şehire gelin geldim eşimin ailesi benim ailem olsun can olalım dedim herşeylerine tamam dedim güler yüz. Eltimde tam tersi isterse olur istemezse bitmiştir sınırları olan biri. Baktım ben taşıyamıyorum 1 kere yoruldum dedim şimdi benden kötüsü yok. Eltim hep iyidi çünkü hep sınırları vardı.
sonsuz17 Sem2555 aynen bu doğru bende herdeyine Evt dedim tek oğlan ailemden ayrılmam dedi kabul ettim cahillik ne kadar melek gibi olsalar da Kaynana anne gibi olmuyor bin pişmanım kabul ettiğim için ne evin içinde rahat giyiniliyor nede istediğin gibi hareket edilmiyor Kaynanam evde açık kısa kollu pojamali ben örtülü basortulu yani ne biliyim çekilmiyor inş kurtlulurim dediğin gibi kim soguk ters davranırsa o gelini over durur
Sem2555 Hiçbir zaman ezdirmemek lazım kendini. Bu kendi annen veya başka biri farketmez. Herkes herkese saygı göstermeli. Göstermiyorsa da göstertmeli. Yeri geldiğinde kıracaksın ki anlaşılabilesin.
sonsuz17 Sem2555 inanır mısın kendime özgüvenim kalmadı Hep beceriksiz damgası vuruyor bu evi kendi geçiriyormuş biz bi ise yaramıyor gibi konuşuyor bizim oralarda biçare derler bi hatami görse öyle der durur ışte mecburiyetten bişey diyemiyorum sonunu getirmiyor Bzn melek gibi Bzn çok ters psikolojisi bozuk
210796 Daha yeni doğmuşdu oğlum kayınvalidem göğüsü ağrıdığı için bebeği oturur poziyonda tutmuşdu birkaç kez öyle tutmayın omurgası ağrır dedim düz tutdu.kendilerine rahat olsun diye bebeğe işgence ediyorlar olmuyorsa uzaktan sev zorlamı
Sem2555 sonsuz17 Allah sabır versin sana. Ama dediğimi unutma bu zamanda susanın yeri yok. Bazı kafalar anlamıyor insanlıktan güzellikten.
2lokummannesiii Mermeral Ben o şekilde büyütmüyorum. Herkes farklı büyütür farklı besler anlamıyorum ben bu yaşlıları ya