ktnzehra49 16 gün oldu bugün doğum yapalı banyodan çıktım az önce sezaryen yerini kurulamak için ayna karşısına geçtim ve ben şokkk ortada nohut büyüklüğünde bi açılma var başınıza geldimi böyle bi şey
mino01 ktnzehra49 benimde oldu. 1 aylıkken yanlarda hafif vardı. 5 gün doktorun verdiği ilacı kullandım. Oraya pansuman yaparak. İlacı dökünce ilk 1-2 gün fokur fokur fokurduyordu açıklık olan yerler. Şükür iyim şimdi. O ilaçları 5 gün kullanmam yetti.
Kuzey19 ktnzehra49 aynisi bana da oldu benimki yapistirmanin basinda oldu aciklik oda bebegimi cok gobegimin uzerine bastirdim tabi bacaklar hareketli o yuzden olmustu bende foto cekip doktoruma attim oda korkulacak bise yok bir iki gün batikon sür pasuman yap gecer demisti oylede oldu 1 haftaya kalmadan geçti
ktnzehra49 Deletedmom44 bilmiyorum doktoruma çekip attım korkma yarın hastaneye gel dedi bi de böyle sarımsı bi akıntı var
1cicek2balannesi ktnzehra49 geçmiş olsun canım bendede aynısı olmuştu doktor kapanır demişti ve kendi kendine kapandı korkma
TalentedMom ktnzehra49 sarımsı akıntı ben de oldu iltihap gibi aktı 1,5 ay çektim bunu doktor normal dedi
ktnzehra49 biraskmasali benim yapıştırmaymış doktor öyle söylemişti dikişim vs görünürde yok kremle geçicek bişeyse iyi ama ne biliyim o açıklığı görünce çok korktum
Defnemm22 ktnzehra49 bende de olmuştu ameliyat esnasında mikrop kapmışım aynen sarı sıvı geliyodu bazen kanıyodu hatta krem verdi doktorum bir süre sonra geçti farklı bir durum değilse dikişe gerek kalmıyor kendiliğinden kapanıyor
ktnzehra49 Kuzey19 görünce çok korktum o ameliyathane ortamını daha kafamdan sikmemişken ikinciyi bünyem kaldırmaz yani inş benimde öyle geçer
mino01 ktnzehra49 yok canım yanmadı ama o ilacı dökünce içime gittiğini hissettim. Can yanması değil ama hadif yanma ve garip bi his oluştu içimde. Ama benimki senin gibi nohut büyüklüğünde değildi. Yani kesik boyunca kenarlarda açılma vardı.
Hamzam ktnzehra49 geçmiş olsun cnm,ilk defa böyle bişey duyuyorum hemen gitseydin doktora, benim elhamdülillah hiç sıkıntım olmadı,kasiniyo şuan dikiş yok zaten dışardan
ktnzehra49 Hamzam benimde dışardan dikiş yok kaşınıyodu iyileşiyo diyodum hatta doktorumun mesaisi bitmişti yoksa hemen gidicektim
ktnzehra49 biraskmasali doktor bana doğumun 3 günü banyo yap dedi ama ayakta yap dedi yaptım sonrasında 6 günü kontrole gittiğimde banyo yapabilirmiyim dedim yapabilirsin istersen her gün yap dedi çıktıktan sonra kurut orayı dedi bende öyle yaptım