Hilerrr ya saçma gelebilir ama tanıdığınız biri falan varsa, korkuluk alma diye bi okuma şekli var. Bende cocuklarim yada ben korkunca hemen teyze me giderim korkulugumu al diye 😁 mesela doğum sonrası sabaha kadar sıçramıştım, hemen aradım ,okuyim dedi.sonra çok korkmuşsun ama yerine geldi dedi. Bidaha sıçramadım .