Ati22 5bucuk ayligiz ek gıdaya başladık. Ek gıda arkasından su vermek istiyorum ama ne bibeoronla ne kaşıkla ne bardaktan içmiyor. Su olduğunu anladugunda hemen çıkarıyor ağzındakini. Nasıl su verebilirim. Alışır mi sonra suya
Aryasare Ati22 Benimkide biberon almıyo alıştırma bardagı aldım ondanda içmiyo kaşıktanta içmiyo bende biberonla agzına sıkıyom 🤦♀️😂
Mamaqueen Ati22 2 ay su icmedi bende pes etmedim. Her turlu alistirma bardagi biberonlar kasiklar denedim yok olmadi. Sonra sadece 30 cclik biberonlar varya su biberonu onla vermeye basladim gunun birinde tuttu ve emdi😂😂
mino01 Ati22 3 aylığız. Mama verdiğim için havalarda ısındığı için günlük veriyorum ama benimkşde aynı içmiyordu. Zorla oynayaraktan içiyorum.
Omerr19 Ati22 bende 1 ay çektim. Biberonla oyun yapıyordu içmiyodu kaşıkla veriyordum ağzında tutup sonra tükürüyodu çareyi bardakta buldum en son kana kana içiyor şimdi çok şükür 🙏inşallah seninkine alır ilk zamnlar da almaması normal canım
210796 Ati22 bir akrabam 23 ayına kadar süt vermiş o sürecde bebek su içmemiş istememiş yani.sütden kesildikden sonra içmeye başlamış
Ati22 210796 çok uzun bi süre değil mi. Sadeec emziriken sıkıntı olmadığını biliyorum ama ek gıda olunca bilemedim