Hayal123 kullanıyordum canım valla akşam üstü ağlamaya bir başlıyordu yatana kadar emmiyordu da kucağımda zıplatıyordum sesi kısılıyordu ağlamadan hatırlamak bile istemiyorum o günleri bir hafta bu şekilde ağladı sonra ağlamaları azaldı sonra bir sabah bir uyandım gaz problemi bitmiş